Jobbet

De har hittat en ersättare till mig.. eller vi får se hur pass bra det kommer gå. Han är en mexkansk kille som har bott i Sverige i två år. Men det var tre och ett halvt år sedan, hans svenska är sisådär och hans danska vet jag inte hur den är. Men de kan ju skriva på engelska till honom, även om de inte kommer gilla det i längden. Dock precis träffat honom, så han kan ju vara bra.

Men ni kan ju tänka er hur stort leendet var på Zuzana var när hon presenterade honom. Min gissning och tror jag kommer få den konfirmerad, var att han var på intervju för att jobba på den spanska avdelningen. Men att Zuzana sett att han kunde svenska, bara för att visa hur snabbt jag kunde ersättas.

Vi får se hur det blir med det hela.

Hade min slutintervju och de frågade mig frågor som typ varför slutar du, hur tyckte du det fungerade med IT avdelningen, personalavdelningen o.s.v
Men de ställde även frågan om jag var intresserad av någon annan avdelning inom Accenture, med ett annat företag. Jag sa sanningen att jag har inget nytt jobb än och det alltid intressant att lyssna. Så senare fick jag det här e-mejlet.

Hi Tobee,
 
it seems there are some open positions on JJVC deal and Gold deal.
There are interested in an interview with you. Could you pleas sent me your up to date CV and we will agree on a dates for the interviews?
 
Thank you
 
Eva

Så har skickat mitt CV, får se om det är intressant. Det är iallafall värt att lyssna.


Kommentarer
Postat av: PP

Helt klart
alltid värt att lyssna =)

Det skulle ju bli en knäpp på Zuzanas nos om du fick/valde att ta jobbet där =P
värsta fejden!

2006-08-31 @ 11:26:29
Postat av: Hans

YEY igen!

Men se till att du får flytta uppåt en våning eller två om du stannar. Så du får övertag på gamla chefen!

(Fejder är alltid underhållande)

2006-08-31 @ 11:37:11
Postat av: Tobbe

Första intervjun på måndag för JJVC, på tolfte våningen..

2006-08-31 @ 15:10:42
Postat av: Jocke

Du rockar, Tobbe! Även om du inte får/vill ha jobbet.

2006-09-03 @ 20:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0