Lördag

Lördag, då får jag en inneboende. Då flyttar Andrea in i lägenheten, allt gick på det hela väldigt snabbt och plötsligt har jag tveksamheter över det hela. Men det skall väl gå bra. Hon kommer nog en sväng innan och vill ta lite mått för att göra sitt rum mer hemtrevligt.. vilken överkurs gardiner och sånt..  :)

De ringde inte om det nya jobbet i fredags, hoppas innerligt de ringer idag då det nog ökar mina chanser. Tid är ju en viktigt del av det hela.

Annars en lugn helg, brunch, rollspelade och glad att MFF vann...

Däremot går det väldans trögt i fotbollsspelet jag spelar.

Har inte fått mina pengar från skatteverket än, skickat iväg ett mejl idag där jag undrar lite vad som händer.

Kommentarer
Postat av: Sara S

Bra att du får en tjej som inneboende, du behöver säkert någon som håller reda på dig! Jag skulle nog också behöva någon som håller koll på mig, men min lägenhet är så liten att jag inte får plats med en inneboende. Fast den där berömda låten om en man i byrån som man kan plocka fram när man själv vill låter ju som en mycket trevlig compact living-lösning.

2006-08-21 @ 19:52:11
URL: http://soderstjerna.blogg.se
Postat av: PP

hmmm står du för hyran å maten, å det e en lagom rymlig byrå så skulle det kanske vara en intressant tanke ;)


Annars, mkt mkt trevligt att MFF vann och dessutom att AIK å IFK spelade oavgjort =)
Ska bara Hammarby å Elfsborg få stryk också!!!

2006-08-21 @ 23:59:56
Postat av: Jocke

HIF gjorde sitt, men Elfsborg tror jag inte det går att göra nåt åt. De är mitt tips till slutsegrare.

Lycka till med vuxenlivet!

2006-08-23 @ 19:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0