Bättre

Det är inte beckmörkt längre. Värmen funkar i lägenheten. Den tyske turisten kommer till helgen på besök. Frankrike sköt upp sin återkomst, vilket är bra. Spelar rollspel regelbundet, tre söndagar i rad har det blivit. Jobbet går en aning bättre, och igår var väl den första dagen jag kände att jag tillförde något. Såg Borat igår med Jitka, det var dock en besvikelse. Ledig från jobb på fredag. Var ute i lördags med Gävle, och vi snubblade in på en födelsedagsfest for 19 årig ryska. Två finska tjejerna på jobb är rätt roliga, de andra är också bra. Skall gå ut och fika med Kristina nästa vecka. Nästa vecka på fredagen är även vår stora julfest, och nu kommer jag känna folk från två avdelningar. Kommer nog bli en del dansande. Och precis inbjuden till en julmiddag den 22:e hos min equadorianske kompis.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Se, jag sa ju det! Ja, nästan så iaf. Ölen säger han inget om, men han har träffat kompisar och haft det betydligt bättre, precis som man kunde misstänka. Sitta där och hålla oss på sträckbänken, pah!

2006-12-07 @ 08:27:11
Postat av: syster

hmmmm Jocke....Endast Tobbe vet vem av oss som har rätt och.....man kan göra saker men innerst inne kan man kanske må dåligt ändå....jag skulle vilja ha det till oavgjort.
kram

2006-12-07 @ 12:16:45
Postat av: syster

Jag håller med dig PP.Det viktiga i det hela är att stötta och vara där för varandra
Kram

2006-12-07 @ 12:22:24
Postat av: PP

det finns alltid plats att må dåligt i vår värld tyvärr. det kommer man nog aldrig ifrån.
att strula till det för en kund är tex inget vidare njutbart för magen..

2006-12-07 @ 12:22:37
URL: http://www.qmd.se
Postat av: Jocke

Jaja, ni ska inte ta så allvarligt på vad jag skriver, jag försöker bara reta Tobbe så där lite lagom mycket så han skriver mer.

2006-12-07 @ 13:13:31
Postat av: PP

så det e bättre att vi aldrig tar dig på allvar då? ;)

va bra... det e ju... precis så det alltid varit ;)

2006-12-07 @ 23:58:41
URL: http://www.qmd.se
Postat av: Jocke

Ni ska inte ta allt jag skriver på allvar. En del inlägg däremot är gravallvarliga. Det här till exempel.

2006-12-08 @ 21:29:20
Postat av: PP

Humm så är det gravallvarligt eller inte? Man skulle ju lika gärna kunna tro att det inte är det ;)
Å då vet man ju absolut inte när man ska ta dig på allvar!
Driver du med oss eller va? va? va?


För övrigt tycker jag att nån ska ge mig en bil så jag kan köra ner till skåne å tillbaks igen en eller två gånger så här innan jul.

2006-12-10 @ 16:51:20
URL: http://www.qmd.se
Postat av: Jocke

Ja.

2006-12-10 @ 23:06:38
Postat av: PP

Jahaja

För övrigt så har jag faktiskt ordnat fram en bil!
Det ni!

2006-12-11 @ 11:35:56
URL: http://www.qmd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0