Grattis Dennis!

Sist men inte minst i klanen att fylla år varje år, må han göra många innebandymål.

Precis hemkommen efter promenaden.. blev lite längre än vi tänkt, först idag som jag sett metronomen i Prag på närmre håll. Dessutom är Letnaparken väldigt trevlig, säkert tokvacker på sommaren, men då fruktar jag att den är fylld med amerikanska och tyska turister.

Det var trevligt idag med, men vill ju inte riskera det där förbenade vänskapsträsket så köpte en blomma idag som jag gav till henne.

Kommentarer
Postat av: Dennis

Tack för grattishälsningen.Alla vi här hemma önskar dig ett gott nytt år.
Kramar från hela familjen.

2006-12-30 @ 22:26:48
Postat av: Emma

Ett gott nytt år önskar även vi dig alla! /Emma, Niklas, Irma och Nils

2006-12-31 @ 11:12:17
Postat av: Sara S

Gott nytt år Tobbe!

2006-12-31 @ 11:38:46
URL: http://soderstjerna.blogg.se
Postat av: Anonym

Gott nytt år på dig! Köpa blommor till flickor? Tycker de om sånt?

2006-12-31 @ 12:36:06
Postat av: Jocke

Min gör. Och hon är inte rädd för att berätta det, ofta och tydligt.

Gott nytt år på er allihop!

2007-01-02 @ 15:39:35
Postat av: Jocke

...och förresten, grattis Dennis, du tillhör nu en mycket exklusiv skara av män som fått sitt riktiga namn publicerat på Tobbes blogg - av Tobbe själv alltså, kommentarerna räknas inte.

2007-01-02 @ 15:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0