Flåset

Jag håller på att tappa mitt flås, som jag byggt upp när jag cyklade fram och tillbaka till jobb i Lund. Jag måste mer börja undersöka möjligheterna att skaffa cykel här. Problemet är dock att det är inte lika vanligt med cykel här som i cykelparadiset Lund. De få som har cykel här är allmänt fanatiker, och därför bara har dyra cyklar med massor av attiraljer på.

Vilket gör marknaden för cyklar här dyr och marknaden för begangnade näst intill icke existerande.

Idag så skall vi på ytterligare en företagshjärntvätt. Mellan 15.30 och 18.00 så skall vi in till centrum och lyssna på chefer som talar om hur bra/dåligt det gått för företaget och kommer säkert använda en massa stora fina ord.

Och efteråt så om man vill så kan man stanna och titta på film, de visar Brokeback Mountain så jag lär nog stanna och se den. Den har inte haft premiär här i Tjeckien, så alltid kul att se något före någon annan har chansen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0