Kärlekspilar

Just nu håller Gävle på att försöka övertala mig att vi skall ut och "skjuta kärlekspilar" ikväll. Men jag tror jag är stark nog att stå emot. Det finns få dagar som är värre att bege sig ut än alla hjärtansdag. Det kommer drälla av puttenuttiga par överallt som håller hand med varandra. 

Nu när jag funderar lite så blir det nog ingen bio heller... biograferna är nog välbesökta av par idag. Urrgh jobbigt, nej, hem efter jobb och hoppas att Luffaren och jag för en gångs skull är online samtidigt så han kan hjälpa mig med mina bilder. 

Kommentarer
Postat av: Sara S

Blä för Alla Hjärtans Dag. Hemskt när man är singel och blir påmind om hur ensam man är. Och precis lika hemsk när man har ett förhållande och det blir sådär äckligt krystat. Usch. Jag passade på att träna och se på tv därhemma.

2006-02-16 @ 14:21:55
URL: http://soderstjerna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0