Vår?

Nu kommer det säkert ett bakslag snart vädermässigt. Men det har varit riktigt vårväder här ett tag nu, så pass att man nästan blivit glad när man gått ut. Och något som verkligen gett antydningar till det är att det har dykt upp en massa fåglar som kvittrar igen. Fär någon dag sedan så kändes det som uteserveringarna är bara runt hörnet.

På torsdag, på torsdag är det dags igen. Rollspel, som jag har längtat. Skall bli intressant vad det är för en grupp människor, har inte träffat någon av dem innan vad jag vet. Men det skall bara bli spännande.

Mejlat lite med Rachel, som jag hade anat så har jag en liten del i boken. Men varför hon i hela friden valt att döpa mig till Jorge i boken är bortom mig. Jag hoppas det är stor komik bakom det.

Förhoppningsvis blir det bio med Arlette den här veckan med.

Igår när jag väntade på metron för att åka in och titta på bio, så hörde jag en kille prata med en tjej och säga att han var svensk. Och jag kunde ju inte hålla mig senare i tåget, så jag började ju snacka med honom. Visar sig att han kommer från Kävlinge och jobbar i huset mitt över från mitt. Vet inte riktigt vad jag tyckte om honom men han var inte otrevlig. Vi får se om jag kommer träffa honom mer.

Kommentarer
Postat av: Sara S

Även i Lund har fåglarna kvittrat lite och med lite god vilja har man kunnat spåra lite vår i luften. Det är fortfarande kallt och snön är inte helt bortsmält, men jag tänker ändå vara positiv.

2006-02-22 @ 14:45:49
URL: http://soderstjerna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0