En del skit

Fick en del skit under dagen om min tidiga hemgång igår, jag vet redan vet det var som skvallrat. Jaja, bryr mig inte så mycket faktiskt, och fick det som heldag ändå. De ville inte att jag skulle börja skriva upp alla de dagarna jag jobbar 20 minuter extra. I det långa loppet är det nog rätt jämt.

Det blir fika med Monika, se om jag kan få henne att gå ut från shoppingcentret, hon är alldeles för feg för sitt eget bästa. Och hon är den av oss som faktiskt kan få ur sig förstålig tjeckiska, men hon är för feg/blyg så oftast jag som får snacka med servitörer och annat. Bjuder nog in Gävle med om han vill komma, får hon någon mer att snacka med.

Så trött på att vara rastlös inombords, vet inte vad jag skall göra för att få stopp på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0