Färger

Träffade Monika igår och hon pratade om vilka färger och hur vi på andra sätt skall göra om lägenheten. Jag delar inte helt hennes entusiasm, men det kan bli mycket mer hemtrevligt i lägenheten. Och några idéer var riktigt bra som att hänga upp ett draperi som avdelare i vardagsrummet. Hon planerar alltså fortfarande att flytta ner, exakt när är det fortfarande frågetecken om. Men hon ville börja måla redan nu när hon är nere den här gången.

Skall luncha med Ji-san idag, höra hur hennes jul/nyår varit.

Snuvan smög sig upp och klubbade till mig rätt ordentligt igårkväll och inatt, får se hur jag gör med lektionen idag och om jag kanske smiter hem tidigare från jobb, det är än så länge ganska lugnt på jobb efter stressen i december.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0