Gold Class

Jodå, får nog säga det var lite Gold Class över biobesöket igår. Nog för filmen Fun with Dick and Jane inte var något värt att minnas för framtiden. Men i övrigt så, först satt man och loungade en halvtimme eller hur pass tidig/sen man nu var. Ett glas vin var och stillsam musik för öronen.

Sedan gick vi inte till biosalongen, som bara hade 24 platser. Men det var stora bekväma fåtöljer givetvis med ett utfällbart fotstöd för den där riktiga vil och liggkänslan. Sedan blev det ju inte sämre när de kom in med glassen vi beställt innan vi gick in. Nej, det här kan jag nog tänka mig att göra fler gånger, helst eftersom mina kuponger funkade på det här.

Ikväll skall jag träffa Eva, min fd kollega från Sverige. Hon är nere i Prag en vända. Skall dock inte träffa henne förrän kl 21... tre timmar att ta kål på tills dess, kanske passar på att besöka Sångaren. Träffade bartendern från Sångaren på senaste brunchen.. fick lite dåligt samvete att jag inte hittat dit på länge.

Kommentarer
Postat av: Sara S

Hej Tobbe, härmed utmanar jag dig!!!

"Du skall göra upp en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har och sedan utmana fem andra bloggare att göra det samma och fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande. Längst ner i det här inlägget finns en lista över vilka jag utmanar, jag kommer även att gå in på deras bloggar och meddela att de är utmanade."

2006-01-28 @ 12:58:51
URL: http://soderstjerna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0