Imponerade

Jag gick bakom en blind flicka när jag gick tillbaka till jobbet efter lunch. Och hon höll så pass hög fast att jag inte kände mig tvungen att gå om, sedan var jag ju på väg tillbaka till jobb.. bråttom finns inte på kartan då. Hur som helst, bara en vardagsreflektion hur jag blev imponerad av hennes framfart. Säkert gått biten ett par gånger, men ändå.

Igår blev det fika med Gävle och Monika. Vart ganska trevligt.

Idag är det tjeckisklektion, se om jag orkar ta mig dit tidigt för att råka stöta på Lenka.

Och förövrigt Grattis Emma på födelsedagen.

Kommentarer
Postat av: Jess

jag är imponerad av de blinda, låter nästan nedtryckande när man säger så. Men jag beundrar dem.

2006-01-13 @ 11:40:22
URL: http://deadkennedy.webblogg.se/
Postat av: Emma

Tack :-)

2006-01-21 @ 14:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0