Kupongfajten förlorades

Blev inget tillbaka, företaget togs bort från listan på nätet. En mycket liten framgång, men det är svårare att slåss med hjälp av ombud. De känner helt enkelt inte lika mycket för det som jag och kanske inte står på sig på samma sätt.

 
"Unfortunately we have to claim that the mentioned company really does not accept the Relax Passes.
The reason for that is a fact that LKC Relax Company, who use to run the business, has closed down and we were not informed about it. It is why we still have this company on our web pages.
I am really sorry for this inadvertency and hope that your employee will find another way of using the Relax Passes.
We will delete the company from our web pages.
Thank you for your understanding."


I det här läget tycker jag de kunde erbjudit något i kompensation, men eftersom jag inte är i direktkontakt blir det svårare. Men det kom en positiv sak ur det hela, har mejlat och pratat en del med min PA-tjej (personalansvarig) och hon är väldans söt. Dock har min underrättelsetjänt här på jobb informerat mig om att hon har en pojkvän. Det kan jag ta, hon kanske har en söt kompis. När vi får våra lönebesked så är det till henne vi går, och nu senast så när jag kom in och skulle hämta mitt kuvert. Jag hade en väldigt lång kö bakom mig, men hon tittade upp och så frågade hon, "hur uttalar man ditt namn", så ett visst intresse finns även om det bara är som vän.

På lördag åker Rachel hem till Australien, jag kommer sakna henne en hel del. Men hon har långt gångna planer att komma tillbaka till Prag. Hur som helst så skall jag och Shelley i två omgångar säga adjö och ses igen.

Imorgon tisdag så skall vi ta henne ut på middag och sedan på bio, men inte vilken bio som helst. En bio som kallas Gold Class, http://www.villagecinemas.cz/gold/ . Som ni ser kommer man sitta väldans bekvämt och det finns en trevlig meny... skall bli en upplevelse för mig med.

Sedan på fredag skall vi gå ut och festa till det lite.

PS. Grattis Bea i efterskott
PPS. Grattis Dolly i efterskott
PPPS. Vila i frid, Wilson Pickett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0