Låg arbetsmoral

Jag är imponerad av människor som kan jobba på nästan hur mycket som helst, själv går det verkligen upp och ner hur mycket jag får gjort på jobb. Och just nu är jag inne i en rejäl svacka, att jag varit krasslig hjälper ju inte upp moralen.

Surfar en massa annat när jag borde jobba, och jag vet att jobbet måste ju göras någon gång, så snart kommer det en baksmälla där jag gnäller över hur mycket jobb jag har. Bra att man vet om när man gör något dumt...

Skall klippa mig idag efter jobb, här nere har jag haft för vana att klippa mig med en och halvmånads invervaller, men nu har det gått ett tag. Hann liksom aldrig innan jul, så nu är det dags igen, kommer dock bli kallt om öronen, -9 grader ute imorse.

Bara tisdag... blir en lång vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0