Legat och suttit konstigt

Nacken och axlar är helt ur form, stela och kan inte röra huvudet  lika mycket som normalt. Har varit så ett par dagar nu, försökte ändra om lite med kuddarna igårkväll för att se om det blev bättre. Men, nej det blev det inte... så nu har alla här på jobb rekommenderat jag skall gå och få massage, så nu blir det nog så. Jag har hittat ett ställe i centrum där jag kan använda kupongerna från jobb. Se om jag hittar dit efter jobb.

Fick en massa nyttiga meningar att lära sig på tjeckiskakursen, nu går jag omkring med dem i min väska. Ska bara komma ihåg att ta upp dem och plugga med.

Ikväll, vet jag inte vad det blir.. kanske ta det lugnt hemma, kanske bio med Rachel. Får se.

Känns verkligen att det är en mörk tid på året, och alla är trötta efter julen, känns som man gnäller hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0