Lugn kväll

Snuva och hosta... det är så trist. Och när man åker tunnelbana så gillar inte öronen det heller, bara glad att jag kan fick locket i öronen utan att behöva hålla fånigt för näsan.

Skall bara ta det lugnt ikväll och frossa i onödigheter, förhoppningsvis kommer jag ha en färdignedladdad film från Rasmus när jag kommer hem. Så blir det väl chibbar och något mer onödigt...

Narnia med Rachel på söndag, försöka plugga lite tjeckiska med Gävle på lördagen, och sedan får vi se vad Monika planerar.

Kommentarer
Postat av: Sara S

Japp, det gör ont i öronen att åka tunnnelbana när man är förkyld. Det är inte heller så roligt att flyga, åka hiss eller åka bil med nedrullade fönster. Som du märker har jag löjligt känsliga öron.

2006-01-06 @ 12:45:12
URL: http://soderstjerna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0