Djup suck

Alltid något man missar, jag som trodde när jag flyttade i Lund så avbröts mitt el-abbonnemang automagiskt...

Men nej.. och nu har en massa hemska räkningar nått mig i Prag. Tillsammans med min dekleration.. de går nästan jämt upp.

Skall försöka kontakta de som bor i lägenheten i att iaf betala originalräkningen för första kvartalet i år då borde det klara sig. Trevlig snubbe iaf på Lunds energi som skickade mejl med kopior på räkningarna så jag kan börja göra saker. Det fanns även en räkning för sista kvartalet 2005, när engelsmannen bodde där. Men han jobbar inte kvar på Ericsson, så där försvann den enda kontaktmöjligheten. Massa sura pengar...

Positiva är att de verkar fått lätt hjärnsläpp där de bestämmer vilka nätsidor på jobbet som skall blockas.. för en tid sedan blockades mitt fotbollsspel, youtube och google.video. Inte helt överraskande men väl så irriterande...  men så igår från ingenstans så bröts blocken, får se hur länge det varar.

Edit 50 minuter senare...
Nu var sidorna blockade igen...

Kommentarer
Postat av: PP

Typiskt... ingen online på icq när man vill skrika "Fy fan vad bra forwards MFF har värvat!!!!!"

2006-07-31 @ 20:52:43
Postat av: PP

eller ja... ingen sympatisk till MFF online iaf =o)

2006-07-31 @ 20:53:12
Postat av: Tobbe

Fy fan vad bra forwards MFF har värvat!!!!!! :)

2006-08-01 @ 12:27:45
Postat av: PP

hehe =o)

härligt e det!
synd på det som hände som vi inte pratar om bara

2006-08-01 @ 20:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0