Glassdejt

Eller något, inte helt säker på vad Kristina bjöd in mig på en dag. Får ge er bakgrundshistorian lite.

Strax innan jag åkte hem så åkte Kristina hemom hon med, då hon är från Slovakien. Och med sig fick hon sin lillasyster (17 år), var bestämt redan innan då storasyster  ordnat jobb till henne i Prag på en McDonalds. så hon skall bo hemma hos Kristina i två månader. Och då delar Kristina lägenhet redan med tre killar, kan tänkas att det är lite trångt. Men säkert spännande för lillasystern, Kristina suckar lite mer över tanken att leva trångt med sin syster i två månader.

Men nu bjöd alltså Kristina in mig att följa med en kväll när lillasyster jobbar till lite senare, för då brukar hon hämta sin syster så hon inte skall åka hem själv. Så jag antar att det är då när hon hämtar som vi skall äta glass.

Fick också förklara för Kristina att hon kan använda sin kuponger på bio, hon hade missat att kolla upp detta innan. Så nu har hon en massa kuponger att göra av med, får se om jag kan snirkla mig med på några filmer.

Hmm... tokbråkat idag med killen jag jobbar med i Sverige, känns som det kommer vara lite jobbigt ett tag.

Snart vankas det sommarfest hemma hos killen med den fantastiska lägenheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0