Jaha...

Det här var ju kul... vattenläcka i taket. Visat det för gubben som har hand om fastigheten. Blev en jädra cirkus, för tydligen avskyr de som har hand om fastigheten de som bor ovanför mig.

De som bor där har hyrt dert i andra hand och är ganska nya, men för en del oväsen. Flyttar möbler mitt i natten och lite sånt, kan väl inte säga att jag blivit så värst upprörd över det. Även om det är lite irriterande.

Men vattenläcka är lite värre.

Nu precis var den riktiga ägaren till lägenheten här, eftersom det inte var någon hemma som öppnade ringde de honom. Han gick in med nyckel och sa att vattnet borde sluta läcka om en 10-15 minuter. Jag hart även kontaktat Eva i Sverige, hade tur att hon var hemma. Hon har ringt antingen sin bror eller mor och någon av dem lär väl komma hit och titta på det. Den originella ägaren sa det lilla jag förstod att det skulle på något sätt ordna sig med pengar för skadorna.

Min brunch är uppskjuten.. trist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0