Lunkar på

Dagarna lunkar på i maklig takt, tryckande sommarvärme, vilket är ganska schysst så länge man inte gör något väldigt fysiskt.

Kläderna torkade fort i värmen, vilket underlättar.

Annars det händer inte så mycket just nu, alla är sega och i varierande form ivägresta. Gävle åker hem till Sverige idag, och jag om fem dagar.

Inte ens något värt att titta på bio, och snart har jag ingen bok kvar att läsa. Kanske får ta ett inköp till av bok innan jag åker hem.

Fråga mig inte varför men idag går jag och nynnar på, "I saw mother kissing santa claus".

Kommentarer
Postat av: PP

För att du äntligen blivit kookoo? =o)

2006-07-07 @ 15:41:45
Postat av: Jocke

Du menar "Jag såg mamma fista tomten"?

2006-07-08 @ 10:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0