Mullvaden

Läckan alltså... det slutade droppa som ägaren till lägenheten ovan sagt. Och som tur var det ju i mitt badrum som läckan var, så inget blev dränkt i vatten.

Tjejen som bor ovanför var nere och bad om ursäkt när hon hade kommit hem, tydligen var det tvättmaskinen som var skurken i dramat. Hon föreslog att det går nog bara att måla över...  jag sa att de som äger lägenheten får komma och titta på det, och senare får de kontakta dig. Hon pratade en hygglig engelska, men att bara föreslå att måla över en vattenskada...

Jag åkte iväg till brunchen om än lite senare än vanligt.

Den här veckan är vi lediga två dagar, Onsdag och Torsdag, funderade om jag skulle ta Fredagen ledigt med, men iom resan till Sverige så är jag tveksam, vi får se hur mycket jobb jag har att göra.

Kommentarer
Postat av: Jocke

För att citera A Lindgren: "Syns inte, finns inte!"

2006-07-03 @ 18:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0