Vad händer...

Inte mycket, tycks ha fått en överdos av socialkontakt när jag var hemma så jag har mest suttit hemma, eller varit på bio själv. Jag har tråkigt och det är bara jag själv som kan ändra på det.

Inte många nya människor på sistående även om det var en ny på brunchen igår, hon var trevlig, men skulle åka hem 19 timmar senare så inte något att bygga på.

På jobb kommer jag ha tokmycket att göra den här veckan, och jag mår redan illa av att veta det i förväg.

Jag och Bara, som sagt tidigare efter senaste Kladno resan har jag lagt ner, den som jobbar mest på att det skall hända något är Jitka, nu senast i fredags frågade hon om jag ville gå på bio med henne och Bara.

Gävle borde vara tillbaks i Prag nu, han kanske kan sparka igång mig lite.

Pratar mer med Kristina på jobb, nämt henne förr långt bak i bloggen. Hon har namnsdag idag, så jag borde köpa en liten present till henne. Någon som läser detta innan kl 12, får gärna komma med ett förslag, hade tänkt undvika choklad.

Förresten snart lyssnat på alla sommarprogrammen i P1, första sommaren jag gjort det. Visserligen bara för man kan lyssna på dem i efterhand. Skulle aldrig gått annars.

Kommentarer
Postat av: Niklas

Blommor är alltid bra och uppskatta, Rosor t.ex. Men undvik röda om du inte har romantiska intentioner, gula är då mycket bättre. Fast då kommer hon ha dom ståendes på bordet, så alla kommer att veta att du har gett henne blommor. 
Annars så en bakelse, fast det är inte så roligt.

/Niklas

2006-07-24 @ 10:55:49
Postat av: Tobbe

Funderade på en större klase vindruvor, blommor kan nog vara lite för bra. :)

2006-07-24 @ 11:32:29
Postat av: Tobbe

Blev jordgubbar, verkade vara uppskattat.

2006-07-24 @ 13:40:36
Postat av: PP

Jordgubbar en mkt bra idé tycker jag =)

2006-07-26 @ 23:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0