Suck

Jaha, började förbereda för ikväll, och på vägen till metron skall jag bara kolla till trädgården. Då funkar inte nycklarna, de har bytt lås sedan förra året och inte gett en nyckel till mig.

Nu är det inte säkert jag kommer komma åt trädgården ikväll, jag kommer ju komma hem senare än vanligt för vi skall ut och åka båt på floden.

Dessutom har jag inte sett gubben som fixar och donar på ett tag, så jag hoppas de inte åkt iväg någonstans. Det första jag skall göra när jag kommer hem är iaf att kolla så den engelsktalande grannen är hemma och kanske låna deras nyckel om de fått någon.

Så nu kanske vi får vara inne vilket vore lite tråkigt.

Ja, vi skall alltså åka båt på floden, och jag tror det tar typ två och en halv timme. Och det bör iaf vara en hyggligt stor båt för att få på 200 pers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0