Tillbaka

Efter en intensiv bröllopshelg i södra Bayern. Kollat lite på kartan och vi var inte många stenkast från Österrike även om det kanske hade varit lite svårt att kasta stenen över alperna.

Återkommer mer grundligt med hur allt gick till, och kommer säkert missa en del. Men hoppas Niklas och Emma kanske kan fylla i någon lucka. Det var iaf en väldigt skoj helg, bara att åka tåg i många timmar som är drygt. Helst om man på vägen missar ett byte och far åt fel håll in i Tyskland. Men blev bara lite drygt en timme sen. Hade nog blivit mer utan hjälp av en nunna.

Jag är såå trött idag, vet inte hur jag skall orka in och titta på fotboll senare. Men jag borde ta mig in, lämna kameran som jag lånade till Gävle med så det kanske kan bli lite bilder från bröllopet med.

Dessutom.. skandal att vi inte gjorde mål på TT...





Kommentarer
Postat av: Emma

Även vi är nu tillbaka i Lund efter en intensiv men fantastisk helg! Vi fyller gärna i när du skrivit...

/Emma

2006-06-12 @ 20:19:24
Postat av: Jocke

Nunnor kan vara bra att ha...

Heja Tjeckien!

2006-06-12 @ 22:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0