En till lunch

12152-22

Martina, Marcela, Alzbeta och Andrea

För två veckor sedan hjälpte jag ju en av tjejerna på våningen med engelska, efersom hon skulle på en jobbintervju. Det verkar ha gått bra på intervjun, bara språket de hade lite synpunkter på, så igår frågade hon om en lunch till. Förhoppningsvis kan det här bli regelbundet, då kanske min tjeckiska kan förbättras lite med. Att hon är vacker och toktrevlig gör ju inte saken sämre, och som inte det räckte, så när jag frågade vad för böcker hon läste så svarade hon fantasy.

Men hon har ju pojkvän, en pianist, sådana vet man ju hur de är (kan vara lite svartsjuka från min sida). Det blir trevliga luncher iaf.

Och jo, hon är på bilden, det är Andrea.


Kommentarer
Postat av: PP

Jag vill också komma dit å hjälpa dom med engelskan!!
Hur var det nu, du sa att flygbiljetterna var billiga just nu? ;)

2006-03-23 @ 15:10:04
Postat av: Sara S

Finns där några snygga killar som behöver hjälp med engelskan???

2006-03-23 @ 16:32:51
Postat av: Tobbe

Sara, jorå det får jag nog säga. Många friskuskillar, nästan varje helg nu under vintern har de åkt iväg och åkt skidor eller liknande. Du kanske dock har invändningar mot deras användande (icke) av deoderant och deras bristande förmåga att hitta vägen till köket. :)

PP, jo, billiga biljetter hos Sterling.dk om man beställer innan 28/3 och åker innan 15/6. :)

2006-03-23 @ 16:42:26
Postat av: Monika

haha raggar tobbe på G :P

2006-03-23 @ 18:58:05
Postat av: PP

Hmmm... man kanske skulle åka =o)

Hmmm 1000 spänn fram å tillbaka. 8 dagar i prag.
som det kostar att åka tåg ner å upp till karlstad ungefär.
Vilket ju då i praktiken innebär 2000kr för resan helt plötsligt. lite mkt just nu =/

kanske kan hitta en sugarmama? Sara? ;)

2006-03-23 @ 20:45:05
Postat av: Sara S

Gärna en toyboy, men eftersom jag inte direkt är rik så söker jag väl egentligen en "sugar boy". Någon som är både rik och ung och snygg.

2006-03-24 @ 14:50:18
Postat av: PP

Haha tusan också ;)

Men ja... nästan lika ung som Tobbe är jag ju =o)
Å fantastiskt snygg i mitt huvud, speciellt efter en vända i baren.
Å rik... ja du... måste man vara rik på pengar? Jag är rik på film och cd skivor =o)

2006-03-24 @ 19:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0