Fälla?

Strax innan Jitka skall gå iväg på lunch frågor hon mig när jag planerat att gå hem idag. Jag svarar att jag skall nog åka hem runt 17 idag. Då säger hon, ja men då kan ju jag och Jana ha följe med dig en bit, dessutom skall Jana av på din metrostation. Och sedan går hon iväg på lunch, innan jag hinner komma med någon fråga...  Ingen aning om vad Jana skall göra där... men jag kan inte vara trevlig och bjuda hem henne, stället ser ju ut som en katastrof. Illa tajming.

Gävle lärde mig ett nytt ord idag, Grejhöjta, som betyder: En interjektion för att uttrycka sin glädje över något som inträffat. Hade inte hört det innan.


Kommentarer
Postat av: PP

Japp, det e en fälla Tobbe.
Nu har du skitit i det blå skåpet!
Anfäkta å annamma! Bomber å granater!

Å allt annat sånt kul =o)
Har tittat lite på Tintin på sistone! Mucho gusta!

2006-03-29 @ 03:56:46
Postat av: PP

Oj det där blev konstigt.
Jag menade ju faktiskt att det säkert var en 'fälla' =o)
Fast så blev det lite rajraj med.
Bara bevis för att man inte ska sitta å jobba mitt i natten.

Men hur som helst, vet man inte säkert med tjejerna, så kan man utgå ifrån att det är en fälla, på nåt vis.
Å man vet aldrig säkert med tjejer så ja... =o)
(får verkligen hoppas att det iallafall är lite så för kvinnor med när det gäller killar)


Ska man vara riktigt bitter så kan man ju citera med ;)
"Face of an Angel, with the love of a witch.
Back off, back off *****,
down in the gutter dying in the ditch"

fin liten aggro-låt när man är sur =o)

2006-03-29 @ 04:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0