Fest ikväll, ledig imorgon

Det var trevligt igår på middagen, bara svårt för högljudda amerikaner. Hon här, Susan från Kansas, var snäll och trevlig, ödmjuk men väldigt högljudd och allt som var bra var awesome. Då är det trevligare med paret där han är amerikan och hon är tjeckiska, han är lågmäld och hon väldigt tjeckisk. De tillsammans har hand om webbsidan. www.myczechrepublic.com
Lite kul att en moderator från forumet där var på middagen, inte så mycket det som att han var 14-15 år gammal. Och satt och drack banandricka när vi andra drack öl. :)

Ikväll ser jag fram emot festen, men jag vet inte om jag har lovat bort mig till för många ikväll. Hoppas ingen tar illa upp om det inte blir tid till alla. Inte helt nöjd med de kläderna jag valde i morse, planen var att åka direkt dit. Men åker nog hem om, och gör ett litet byte. Hade varit trevligt med lite hångel ikväll, men ingen aning vem det skulle vara med isåfall.

Och imorgon är jag ledig och skall njuta av det, bara hoppas jag inte blir för bakfull.

Kommentarer
Postat av: Sara S

Det är ju sååå hemskt att människor vill umgås med en ;D

2006-03-03 @ 15:23:15
URL: http://soderstjerna.blogg.se
Postat av: PP

"Hon här..."
säger man så? hon här...

"ah du vet hon här den där tjejen från..."
;)

2006-03-23 @ 15:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0