Grattis

Ok, mars är en lite jobbig månad när det kommer till födelsedagar svårt att komma ihåg alla.

Så grattis.

Hampus, Tilde, PP, Nille, Far, Staffan, Rasmus, Eva och säkert fler... jag undrar vad svenskar har för sig i juli.

Kom undan igår Jana var fast i möte när vi skulle gå, så var nervös i onödan. Nu fick jag ju dock städat och tvättat en del, fast det finns fortfarande tvätt kvar. Kanske kan ta någon mer omgång ikväll.

Ett säkert vårtecken, jag har två ingångar till huset jag bor i, och en har under vintern haft ett hänglås. Men nu är det borta för att de skall lättare kunna gå till trädgården. Ett vårtecken.


Kommentarer
Postat av: syster

De flesta räknas nog som midsommarbarn...

2006-03-29 @ 18:11:08
Postat av: Jocke

Där sprack det alltså. Pojknamn på bloggen.

2006-04-04 @ 12:05:26
Postat av: Tobbe

Attans...

2006-04-04 @ 13:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0