Inside Man

Inside Man var en trevlig bekantskap, visst har den ett par hål i sin logik och historia men det kvittar det var en spännande och på många sätt en fräck bankrånarfilm. Som rollspelare fanns det många fräcka detaljer i utrustning och planering av dådet. Lite oväntade vändningar och lite våld så vart man nöjd. Clive Owens karaktär slår Denzels karaktär på fingrarna i coolhet.

"My name is Dalton Russell. Pay strict attention to what I say because I choose my words carefully and I never repeat myself. "

Betyg:  TTTT

Idag måste jag åka hem direkt efter jobb, så mycket att fixa därhemma nu, diska och tvätta kläder. Tog t.o.m. inte med mig min väska till jobb för att jag skall komma ihåg att åka hem och inte få några andra idéer.

Hmm.. mindre än en vecka så är jag inbjuden till mitt andra bröllop, den här gången i München den 10:e juni. Det är den legendariske diskande tysken som var och studerade i Lund som skall gifta sig. Vet inte om det är positivt med så många inbjudningar till bröllop, betyder det att jag börjar bli gammal jag med.

Det blir en ny engelskalunch på torsdag.

Dock inte fått något svar på mitt mejl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0