Snö igen

Som jag fruktat ett bakslag för våren, det har snöat inatt. Vitt ute igen, och nu är det förste mars, våren skall ju nästan vara här.

Det här kommer vara en tråkig dag, bara väntan på middagen efter jobb.

Monika pratar en massa om hur hon skall göra när hon kommer ner till Prag, hoppas hon inte tycker jag är alltför tråkig när jag kommer hela tiden med "men" eller "har du tänkt på". Bara jag som många gånger har enklare att se problem än lösningar.

Men mitt rum kommer inte målas rosa, det är 100% säkert iallafall.


Kommentarer
Postat av: Sara S

Här har det snöat en del. Och som vanligt töar det direkt. Visserligen vill jag har vår, men snöslask är INTE roligt.

2006-03-01 @ 13:07:54
URL: http://soderstjerna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0