Till T2

Ralph Macchios fem bästa.

       1. Crossroads (Den riktiga, inte Britneys fjollvariant)
       2. The Karate Kid
       3. My Cousin Vinny
       4. The Outsiders
       5. The Karate Kid II

Jobbet är som vanligt, jag är dock lycklig över att jag duckade för revisorerna. De brukar komma och kolla alla, fråga en massa dumma saker. Och nu var det dags för Danmarks holmgång, men min chef lyckades övertala dem att strunta i det. Mest därför de är så små länder i sammanhanget, så de tyckte inte det var värt det. Men jag fick reda på ungefär hur många kunder jag har hand om, sådär en 200 för Danmark och 30-40 för Sverige. Det blir en del, kanske snart dags att be om löneförhöjning... :)

"We make sacred pact. I promise teach karate to you, you promise learn. I say, you do, no questions."


Kommentarer
Postat av: Dan

Hehe det är svårt att rangordna hans filmer. Han har bara gjort klassiker typ! Men bra jobbat!

2006-03-15 @ 21:33:11
URL: http://dan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0