Tre filmer

Normalt har veckans biopremiärer kanske en film som verkar intressant. Men den här veckan finns tre filmer som jag kommer kunna njuta av. Jag tror alla tre är sevärda, för olika skäl.

Capote
Underworld: Evolution
Good night and Good luck

Den sista filmen är om McCarthy eran i USA när folk blev kallade kommunister till höger och vänster. Har hört att de bland annat använder riktiga klipp av McCarthy när han frågar ut folk. Filmen är regisserad av George Clooney, han har även gjort det mesta andra. Nej, den filmen skall jag se till att jag ser.

Capote har blivit hyllad världen över och huvudrollsinnehavaren Philip Seymour Hoffman skall vara hur bra som helst.

Underworld: Evolution, vampyrer och varulvar, fräckt förpackat.

Kommentarer
Postat av: Louise

Berätta om Good night and Good luck när du sett den är du snäll, jag är lite nyfiken på den.

2006-03-02 @ 17:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0