Vankas fest på lördag


Nedan är inbjudan jag fick till festen på lördag, tor det kan bli rätt kul faktiskt. Det här är killen jag var hemma hos på thanksgiving med den riktigt stora och snygga lägenheten. Med mig tar jag Gävle, sedan Jitka och hennes kompis Jana på jobb och en elelr två till kompisar till dem. Så två svenska killar och fyra tjeckiska tjejer.. :)
Fick ju först kolla upp så det var ok att dra med dem och det var det.

Nu funderar jag ju lite bara vad vi skall fira, har inte tillräckligt med gröna kläder för att vara irländare, queen latifah hade ju varit en höjdare.. :)

Tror som sagt det kan bli rätt kul, nu skall jag bara överleva jobbveckan tills dess.

 

WHO:

You and any family (or significant others or whatever).


WHAT:

Are invited to a party at my house.


WHERE:

Man skall inte skriva ut folks adresser på nätet.. :)

WHEN:

18MAR06

20.00 – whenever


WHY:

To celebrate any of the following...your choice:


Or

Or

Or


HOW:

Through the consumption of snacks and select alcoholic beverages. If there’s anything you absolutely must have, please bring it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0