Kaka

Bara var ute och festade igår, så lite halvsent igår så började det trilla in lite sms. Så nu skall hon komma hit någon gång på eftermiddagen och hjälpa mig att baka en kaka till jobb imorgon. Inte för jag inte skulle klara av att baka en kaka, men hon undrade vad mina planer för dagen skulle vara. Så jag sa att brunch och sedan baka kaka, och att hon var välkommen att hänga med på vad hon ville. Så hon valde kakan.

Intressant första "dejt", nja, vi var hemma hos Tobbe och bakade en kaka. Jag är bara glad att Anne och Munka var här för inte länge sedan, ser fortfarande rätt bra ut här. 

Jaha, vad skall jag baka då. Jag är osäker på hur ungen fungerar, och i de flesta fall kommer jag behöva en ugn. Skulle kunna göra chokladbollar utan ugn och det är ett alternativ. Men det jag skall undersöka är nog om jag kan göra chokladrutor, de brukar bli rätt goda.

Får inventera vad jag har i köket med, tror t.ex inte att jag har några mått alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0