Måndag

Varit snuvig nästan hela förra veckan. Men lycklig då jag hittat vart de säljer nässpray, givit mig en del sovro.

Min svenske chef har varit här i Prag förra veckan, det var trevligt. Om inte helt uppskattat på fredagen då han var på kontoret och det blev inte mycket jobb gjort. Vi höll hov och skojade en hel del, och mina kollegor var med på noterna. Ganska säker på att min chef var den enda här som hade personer från andra länder skaka hand hej då när de gick.

Gävle har besök av sin syster, trevlig sådan. Vi var ute en dröse människor i lördags, och det var trevligt. Men jag var dyngsur när jag kom hem, vädret har inte varit det bästa. Men en varm dusch räddade mig..

Dagligt sms:ande med Bara, även hunnit med ett biobesök. Men Tobbe har inte gjort något som vanligt. Nu lutar det åt att träffas över kaffe imorgon.

Kommentarer
Postat av: PP

Danger danger?
Friendzone?

2006-05-29 @ 17:00:49
Postat av: Sara S

Lite traditionell fylla har alltid hjälpt mig!

2006-05-29 @ 20:40:07
URL: http://soderstjerna.blogg.se
Postat av: Tobbe

Friendzone... jo, fast känns som det är jag, som inte vet om jag vill ha mer.

Testat fylla med, för ngn vecka sedan, då drog jag bara handen genom hennes hår ett par gånger.

2006-05-30 @ 07:31:50
Postat av: Jocke

Drick mer tequila, tills du gör nåt som du verkligen ångrar. Mer ennattsstånd åt folket (eller åtminstone åt Tobbe)!

2006-05-30 @ 09:29:44
Postat av: Sara S

Håller med Jocke, drick mer tequila. Inte för att jag vill hetsa dig till att dricka, men det är trots allt enklare att närma sig någon under festliknande förhållanden. Båda blir så där lagom omdömeslösa så att man vågar göra det man egentlig vill göra.

2006-05-30 @ 13:55:28
URL: http://soderstjerna.blogg.se
Postat av: PP

klart du vill ha mer. det vill alla =o)

så jag håller med föregående talare, mer sprit.

2006-05-31 @ 09:50:56
Postat av: Tobbe

*mållös*

2006-05-31 @ 14:28:35
Postat av: Jocke

Det är för att du druckit för lite tequila, du blir mer pratsam också om du dricker mer!

2006-06-02 @ 21:09:19
Postat av: Hans

SPRIT!!!! (öl går också bra, men man blir så kissnödig hela tiden)

Hembränt och Russian brukar funka fint om man har slut på lingondrickan

2006-06-03 @ 15:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0