Skitmorgon(dag)


  1. Sov uruselt inatt, de förde massor av oväsen på våningen ovan för, och när de väl blev tysta så kunde jag ändå inte somna.
  2. Gillar inte tanken på de nya platserna på jobb.
  3. Har massor av att göra på jobb, och får dessutom skickat till mig en massa extra uppgifter. Och om jag säger nej till dem, även om jag har troligtvis rätt att säga nej. Så kommer de gnälla om det i all oändlighet.
  4. Fick inte NWN att funka i multiplayer igår.
  5. Av allt detta blir jag sur, och jag gillar inte att jag blir sur, och då blir jag sur över att jag är sur.
  6. Pavlas lögn över skälet till att skåpen inte fick vara kvar, hon skyllde på Zuzana (hennes chef), att det är hon som vill ha bort dem. Men jag har pratat med tre tjejer på den franska avdelningen och alla säger att de hört att det är Pavla som vill ha bort dem.
  7. Och när jag är sur så kan också oskyldiga få sig en känga, och det gillar jag allra minst. Men knepigt att le och vara glad, när man inte är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0