Snö

Inatt snöade det i Prag, var till och med lite vitt ute när jag vaknade imorse. Och jag hade en kall näsa, så får väl säga jag är glad att Andrea tog upp frågan om värmen. Och den är förhoppningsvis på väg, talade med Monika igår och hon ringde sin mormor som skulle kontakta Monikas farfar. Och så skulle de försöka få igång det så fort som möjligt.

Annars, skall gå på bio imorgon och se filmen The Departed, regi Martin Scorsese och en löjligt massa kända skådespelare i rollerna. Bara kollade lite snabbt på imdb och där hade den 8.5 i snitt så här långt.

Jag får flytta min träningsdag, på onsdagsmorgonarna nu kommer vi ha lite ekonomi utbildning från de första grunderna, och jag behöver det. Lutar åt tisdagar för träningen istället.

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Snow
Last night it was snowing in Prague, even when I awoke there were still some snow laying on the ground. And I woke up with a cold nose, os I guess I'm happy that Andrea brought up the heat issue. And the heat is hopefully on it's way, talked to Monika yesterday who contacted her grandma who would contact grandpa. And then try and fix it as soon as possible.

Going to the cinema tomorrow with Gävle, going to to see the movie "The Departed", directed by Martin Scorsese and filled with famous actors. Quick check on imdb I saw it had an average of 8.5.

I will have to move the day I go to the gym, because they will start a accounting course at Wednesday mornings, and I need that. I think Tuesdays will be the new day.

2006-11-02 @ 10:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0