Uppdatering

Var och såg filmen Little Miss Sunshine ikväll och det var en trevlig överraskning. En roadmovie om en familj som inte riktigt har alla indianer kvar i kanoterna. Alla lätt märkliga, och de är på väg till en skönhetstävling för små flickor. Men det hela var väldigt underhållande, och jag skrattade högt flera gånger.

Betyg: TTTT

Jobb är tokjobbigt fortfarande, desto mer jag vet desto mer att hålla reda på och att göra fel på.

Rollspel, det kanske kommer igång igen, nu med mig som spelledare i den nordiska världen.

Jul... ja, jag kommer alltså inte hem till jul, det kommer vara den första julen någonsin utan att träffa familjen. Men jag kommer inte vara ensam eller något, vi är redan uppe i fem personer som inte har familj i närheten som kommer fira hemma hos mig. Men det kommer säkert bli någon mer innan det är julafton.

Jag såg ju The Departed för ett tag sedan, den var itne så bra som den lovade, får bara TTT i betyg.



Kommentarer
Postat av: Tobbe

I went to see the movie Little Miss Sunshine abd it was a opleasant surprise. A roadmovie about a less than sane family. They are going to a beauty pageant for girls. But it was very entertaining, found myself laugh out loud on several occasions.

Rating: TTTT

Work,is still tough as hell, the more I know , the more to keep track of and the more that can go wrong.

RPG, will hopefully be up and running again with me as GM in the norse world.

Christmas, yeah I won't come home for christmas, it will be the first christmas ever I won't see the family. But I won't be alone, we are already five people that will be celebrating at my place. And I bet there will be one or two additions to that before christmas.

I saw The Departed last week, I should rate that as well. Not as good as it promised, only TTT.

2006-11-08 @ 22:35:54
Postat av: PP

intressant översättning på recensionen där ;)
funkade inte med indianer å kanoter på engelska? =P

trist att du inte kommer hem till jul.
brukar ju vara en av de få gångerna man har möjlighet att träffas annars =/

2006-11-09 @ 02:20:44
URL: http://www.qmd.se
Postat av: Jocke

Du får väl göra som vi andra och åka ner och hälsa på, PP! Kanske inte nödvändigtvis precis till jul då...

2006-11-09 @ 08:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0