Förväntar mig en lååång dag

Uppe tidigt, mest på grund av att vi nu gick in i vintertid. Jag använder ju ingen väckarklocka, så nu får jag vänja kroppen till andra tider. Det kommer gå ganska enkelt, kroppen vill gärna stanna i den varma sängen.

Idag kommer jag lida på jobb, frågan är hur länge jag kommer vara där. Jag skulle gissa på att jag kommer slå något personligt rekord hur länge. Skälet är vi börjar vi asvlutar månaden nu, så nu kommer verkligen alla mina misstag granskas och måste säkerligen rättas till. Så gissar på en sen kväll för att rätta till allt.

Måste gå på bio igen, kanske gör det som tröst efter jobb.

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Up early, mostly because the daylight saving change of hour. I don't use an alarm clock, so now I have to get the body to change its clock. But that will be pretty easy, the body usuually wants to stay in the warm bed.

Today I will suffer at work, question is how long I will be there today. I would guess I will set some kind of personal record for staying. The reason is we will start to finish the month now, so now all my mistakes will surface, and probably needs to be corrected. So my guess is a late evening at work.

I need to go to the cinema again, maybe I will as concellation after work.

2006-10-30 @ 06:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0