Fredag

Äntligen fredag igen, ser fram emot två dagar av mer avkopplande tillvaro.

Igår lunchade jag med Jisun (Sydkoreanskan) och Gävle, hon var hyperaktiv som vanligt, men det var en trevlig lunch. Hon ville träffas mer med oss, vi får se vad som händer.

Och efter jobb som var en mindre katastrof igår gick jag och fikade med Kristina. Blev ju ingen öl med jobbet, killen som är den som tar tag i det hela var sjuk.

Idag har jag inga planer för, skall bara försöka överleva och ta mig hem. Ingen utgång idag, men förhoppningsvis imorgon.

Kommentarer
Postat av: Tobbe

At last Friday, looking forward to two days of a more relaxed enviroment.

Yesterday I went to lunch with Jisun (Southkorean girl) and Gävle (my swedish buddy). She was hyperactive as usual but it was still a nice lunch. She wanted to meet more often, we will see what happends.

And after work yesterday, which btw was a smaller disaster I went ofr a cup of coffee with Kristina. Because the guy at work trying to arrange the after-work beer was sick yesterday.

No plans for today, more than just to survive and make it home. But tomorrow I still have hope to go out and drink with friends.

2006-10-20 @ 08:29:13
Postat av: Jocke

Bara lugn, jobbet fixar sig. Första veckan förväntas man göra bort sig, och ser de inte till att lära upp dig ordentligt får de skylla sig själva.
Jag har för mig att det gick rätt knackigt i början på förra avdelningen också, men när du skulle därifrån kunde de knappt leva utan dig längre...

2006-10-20 @ 12:40:40
Postat av: Emilie

It seems to social Tobbe is out now ;), it will certainly make your fanclub grow, well done :)

2006-10-20 @ 18:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0