Lunchen serverad

Idag så har holländaren på min avdelning gjort lunch till mig, han hade så mycket extra igår. Inte illa att få hemlagad lunch på jobbet. Sauteesås, kyckling och nudlar med smått och gott i dem.

På fredag skall jag till ett galleri, Sarah har en utställning på hennes verk så det kan bli trevligt. Det krockar med en bowlingkväll med jobbet, stör mig inte det är ju det gamla. Hade det varit det nya så hade det varit lite jobbigare.. man vill gärna ge ett bra första intryck även socialt.

Måste börja fundera vad jag vill bjuda mina kollegor på sista dagen.



Kommentarer
Postat av: Tobbe

Lunch today will be a home cooked meal done by the dutch guy in my department. He had soem extre yesterday. Sautee sauce, chicken and nudles with soem things mixed up in them.

On Friday I'm going to a Gallery, to see my friend Sarahs exhibition, I think it will be nice. It is the same day as I should have gone bowling with my department. But the old one so I will not feel bad for not going, had it been the new one I would have cared more.. always good with a nice firt impression also socially.

Have to start to think of what I will treat my collegues to on my last day.

2006-10-04 @ 10:46:44
Postat av: PP

du vet att du ger alla män dåligt rykte med dina översättningar va?
kvinnor kan ju få för sig att vi alla är tofflor precis som du.

2006-10-04 @ 11:08:59
URL: http://www.qmd.se
Postat av: Hans

Är det nåt fel i att de får veta sanningen?

Däremot är översättningarna irriterande för man tror nån fåntratt som PP har haft nåt att säga.

2006-10-04 @ 11:48:06
Postat av: Emilie

Aquavit in the samll bottles with flavors from Ikea, that was awesome...with cheap czech chocolates ;)

2006-10-04 @ 12:22:34
Postat av: Hans

If you liked the small bottles, you should try the large ones...

2006-10-04 @ 12:51:51
Postat av: Jocke

Det ultimata skulle ju vara spiddekaga, men det lär vara fullkomligt omöjligt att få tag i där nere och jag tror inte du kommer klara att göra en själv...

Nåt med choklad i brukar vara uppskattat av alla. Typ kladdkaka eller nåt sånt alltså.

2006-10-04 @ 15:38:36
Postat av: T2

Jag tycker du ska baka en hasch-kaka och bjuda på, kan bli en trevlig sista eftermiddag på det jobbet

2006-10-05 @ 09:55:50
Postat av: Emilie

small girl = small bottles, it's mathematical ;)

2006-10-05 @ 17:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0