Tröttsamt

Gått två dagar nu på jobb och jag har inte hunnit göra allt jag skulle gjort på måndagen. Det är stressigt, men kommer ju bli bättre. De är trevliga iallafall, och hjälper nästan direkt hela tiden om man har en fråga så det är ju bra. Nej, antar att det bara är två helt normala nya dagar, men jag avskyr fortfarande att inte veta vad jag gör.

Fick ett mejl, någon som via Accenture hittat mig och vill träffas och fika. En tjeckiska som vill träna hennes svenska, alltid kul att träffa nya personer.

Imorgon är det tänkt att det skall göras ett nytt försök med träning. Tror inte det finns en hamster i världen som kan stoppa det.

Förresten Sativa funderar kanske att hälsa på i november, och Såsdoktorn kanske dyker upp i början av december. Kul, kul.

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Two days have passed on work, and I havent done everything I was suppossed to do on Monday. Stressfull but it will be better. Nice people at least, helpful when you ask for it. Probably just two normal new days, but I still hate not to know what I am doing.

Got a mail from someone within accenture, wanting to meet up for a cup of coffee. A czech girl wanting to maintain her Swedish, always nice to meet new people.

Tomorrow is the second attempt on training. I don't think there is a hamster in the world that can stop it.

Sativa is maybe thinking of visiting in November and the SauceDoctor making a visit early in December. Nice, nice.

2006-10-17 @ 21:12:10
Postat av: PP

hamstrar... varför tänker jag bara på utopia då? ;)

2006-10-17 @ 21:46:11
URL: http://www.qmd.se
Postat av: Emilie

Well don't try to make other people believe you're working hard, I know what you spend your time on!!!

2006-10-18 @ 18:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0