Flyttat in

Nu har Andrea flyttat in på riktigt. Förra lördagen var bara en del saker som blev hitforslade. Känns lite konstigt att höra någon annan röra sig i lägenheten. Och får känna av på vilken nivå den andre är, men man tycker jag borde vara van efter alla år på korridor och när jag hade inneboende här nere i början.

Lite tråkigt är att hon redan verkar vara på väg att få en ny pojkvän, inte så mycket att jag skulle vara intresserad av henne som mer de dagarna han kommer sova över här. Jag hoppas verkligen inte jag får höra mer saker än jag verkligen vill höra.

Fast hon kanske har redan hört mer än vad hon ville höra.. duschade och när jag kom ut satt det en lapp på min dörr. Har gått ut, kommer senare och avslutas med; "PS you sing very well :)"...

Kommentarer
Postat av: PP

Duschsångaren Tobbe?
E det du å Frankie boy? =o)

2006-09-03 @ 01:17:10
Postat av: PP

Själv har man ju efter 4.5 månad i sin lägenhet äntligen kopplat in sin stereo.
Inte fel med musik som inte kommer enbart via hörlurar.


Så om man bara kunde få undan resten av flyttlådorna också så....

2006-09-03 @ 01:19:01
Postat av: Jocke

Varför hörde vi aldrig det på korridoren, Tobbe? Eller det gjorde kanske dina närmaste grannar?

2006-09-03 @ 20:24:32
Postat av: Tobbe

Bättre ljudisolering på korridoren är min gissning, för även då var jag en stjärna inom duschbåsets ramar. :)

2006-09-04 @ 13:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0