Going for the Gold

Jag accepterade Golds erbjudande, de andra var ju mer en inkassa variant och det gillar jag inte. Känns inte som det är för mig, och då var det ju ännu bättre med Golds bättre erbjudande. Nu tror jag att jag kommer att jobba med att betala fakturor istället för att göra dem. Ungefär en 20% löneförhöjning från vad jag har nu.

Annars livet lunkar på, Andrea har åkt iväg en vecka på semester i Grekland så jag kan återgå till normala rutiner därhemma. Tillbaka igen på torsdag.

Imorgon är det dags för fest, inget särskillt skäl. Bara jag, Jitka och den nye holländaren på jobb som tyckte det var dags att gå ut en kväll. Kommer bli ett par till från jobb, jag har bjudit med Gävle, Sarah och Monika som är nere på besök igen. Igår sa Monika att hon ville hänga på, och jag hoppas hon verkligen gör det, tror hon kan tycka det är rätt kul.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Klart du ska fira att du fått nytt jobb. Minns bara vilken stor chansning det var att säga upp dig innan du hade något nytt, och nu bara ett par veckor senare har du en 20%-ig löneförhöjning, fortfarande lika nära till jobbet, och förhoppningsvis en trevligare arbetsplats. Massor av anledning att fira!

(Därmed inte sagt att man måste ha en anledning att festa, bara att det är skitsnack att du inte skulle ha en just nu)

2006-09-08 @ 18:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0