Krockar

Australiensaren är ju tillbaka i Prag, så honom borde jag ta och spendera tid med. Killen med den schyssta lägenheten blev jag inbjuden till fest på lördag, om det är fint väder så innbär det att vi kommer vara på den gigantiska balkongen och på taket. Och igår fick jag ett sms från en kille från Sångaren, där han frågade om jag ville hänga på till ett ställe där Vera som jobbade på sångaren nu jobbar. Så det blir nog torsdag..

Men så mycket beror på vad som händer ikväll.. prioriteringar kan bli helt anorlunda. Hon åker ju på måndag.

Kommentarer
Postat av: PP

aj va fan... redan på måndag?? trodde det var i slutet på månaden.
hur grymt som helst

2006-09-19 @ 10:31:30
Postat av: PP

måste testa en grej... ;)

2006-09-19 @ 12:54:31
URL: http://www.qmd.se
Postat av: PP

aha!
å igen då?

2006-09-19 @ 12:55:28
Postat av: PP

bah.... gick inte

2006-09-19 @ 12:55:58
URL: http://www.qmd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0