Långlunch

Passade på att ta långlunch idag med Emilie, säkert lite mer än 1.5 timme, och riktigt fint väder ute. Så vi satt ute och åt.

Imorgon kommer Andrea tillbaka så får städa undan det jag hunnit med att stöka ner. Hopplös.. :)

Efter jobb imorgon blir det fika med Monika, hon vill visa lite färgprover. Inte helt säker på att jag kommer vara till någon nytta, dels mitt färgseende och sedan även min oförmåga att visualisera det upp på en hel vägg.

Ser fram emot helgen, med både koncert och middag.

Och om igår.. fan, fan, fan och fan...

PS. English/French speaking persons shouldnt expect this blog to change to english any time soon. Not even if they are kind of cute.  ;)

Kommentarer
Postat av: Jocke

Nu ska du inte vara sån, alla knep är bra knep!

2006-09-13 @ 18:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0