Rollspel II

Jag har inte nämt rollspel på ett tag, mest däför jag inte har spelat. Vi har fått två avhopp, och är därför bara tre pers för tillfället. Så inte lönt att spela. Men idag efter jobb hade jag tänkt att åka till den enda affären jag vet som rollspelare kanske går och sätta upp en lapp för att se om det kanske finns några tjecker som vill spela. I affären finns inga rollspel, men massa strategispel och figurspel. Så borde vara rätt målgrupp, skall även höra mig för om de vet en affär med rollspel. Annars borde jag kanske starta en.

På jobbet är det ganska lugnt, de lämnar mig ifred. Jag försöker lära den nye killen så gott det går. Vet inte om han kommer vara helt förberedd när jag väl lämnar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Roleplaying II

I haven't mentioned roleplaying in awhile, mostly because we haven't been playing. Two guys have abondoned ship, so wouln't make much sense to play. But after work today I plan to go to the city centre and the only shop I know that gamers go to. I will put up a note asking if there is anyone interested in playing. There are no rpg's in the shop, but alot of strategy games and figure games. So it should be the correct target group, I'll also ask the staff there if they know of a rpg shop. Otherwise maybe I should start one.

Pretty calm on the job, they leave me alone. I'm trying to teach the new guy to my ability. But not sure he'll be completely ready once I leave.

2006-09-26 @ 08:41:20
Postat av: PP

du får sätta upp en blogg till på engelska ;)

2006-09-26 @ 16:59:14
URL: http://www.qmd.se
Postat av: Jocke

Du bara lövar och lövar:

PS. English/French speaking persons shouldnt expect this blog to change to english any time soon. Not even if they are kind of cute. ;)

2006-09-27 @ 08:55:43
Postat av: PP

sa jag ju! ;)

2006-09-27 @ 11:08:05
URL: http://www.qmd.se
Postat av: Tobbe

Nu får ni pågar ändå läsa ordentligt, jag sa inte att jag inte skulle göra det. Sa bara att de inte skulle förvänta sig det.. :)

2006-09-27 @ 14:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0