Smygit sig på

Fransyskan.. när jag skrev om henne första gången lite i juni att det är en person som jag har pratar med varje dag. Och det har alltid funkat bra och är trevligt, något jag sett fram emot och fått dagarna att gå. Och vi har alltid varit lite flirtiga, men inte mer än det. Hon har pojkvän så aldrig tänkt mer på det.

Men så på senare tid så har det liksom smygit sig på mer och mer och nu pratar vi öppet om både det ena och det andra. Men det finns fortfarande en pojkvän med i bilden och att hon i slutet av september skall åka hem till Frankrike i ett antal månader hjälper inte heller.

Så en mindre röra, men jag hoppas på en trevlig middag på söndag med henne.

Kommentarer
Postat av: PP

"pratar vi öppet om både det ena och det andra"

jag undrar vad "det andra" är jag =o)

2006-09-15 @ 14:50:35
Postat av: Jocke

Ja, "det ena" vet vi ju redan vad det är!

2006-09-15 @ 17:36:28
Postat av: Jocke

Så hur var konserten? Och de söta flickorna du satt mellan? Berätta!

2006-09-17 @ 10:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0