Ibland undrar jag...

Hur mycket tur man kan egentligen ha... det ser totalt morkt ut nar det galler lagenhet/rum.. da far jag ett positivt besked av en som jag besokt. Och inte vilken som helst utan den helt klart narmst till jobb, jag kommer ha hela 100 meter att traska till jobb. Helt bizarrt, ocksa stallet med en bred sang och gott om garderobsutrymme som det sag ut. Lycklig ar jag, senast vid lunch tid kollade jag pa ett stalle och han sa han hade minst nio till som skulle kolla pa det under dagen, och de hade inte ens en fungerande tvattmaskin. Lattad ar ordet for dagen... nu kan jag slappna av och festa till igen. De har sista dagarna innan nya jobbet.

Idag skall jag traffa rollspelsganget, och det kanns som de allihop ar pa att borja spela igen. Men idag blir det att traffas, snacka, dricka, helt enkelt uppdatera oss.

Nu ar allt fixat igen.. atminstaende till den siste februari da lagenhetens kontrakt gar ut. Men den tiden den sorgen.

Skal pa er alla darhemma!

Kommentarer
Postat av: PP

som sagt, flytflytgubbe

2007-09-01 @ 04:36:16
URL: http://www.qmd.se
Postat av: Jocke

Skål!

2007-09-05 @ 07:50:18
Postat av: Niklas

Du fick ju mig som storebror .... så du har bevisligen en väldans massa tur ;-)

2007-09-06 @ 14:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0