Med ljus och lykta

Letar jag just nu bostad i Prag, och borjar bli lite orolig. Och om jag borjar bli lite orolig sa brukar det finnas fog for detta... :)

Jag har till mandag att hitta ett rum, men jobb har nu blivit konfirmerat. Och jag vet inte om det var for Munka tyckte jag skulle ha bra betalt, men det fick jag. Nu kommer jag tjana efter skatt vad jag tjanade innan tidigare. Sa skall inte klaga, det ar ett jobb jag har haft lite erfarenhet av tidigare. Jag skall skapa faktuor.

Var pa en intervju med Exxon idag, men det var bara for tranings skull, men jag tror det gick bra dar med och de kommer nog hora av sig med ett positivt besked de med. De sa senast imorgon.

Annars... sena kvallar pa utestallen njutandes av fin pilsner. Hangt en hel del med Auli.

Aterigen, jag hoppas jag hittar ett stalle med internet sa jag kan uppdatera bloggen battre. Fast nar jag val borjar jobba skall jag val hinna med det med.

Ha det bra och hores snart igen.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Grattis till nya lönen och lycka till med bostaden!

2007-08-28 @ 18:16:39
Postat av: PP

Ja säger det samma, grattis å lycka till!

2007-08-29 @ 11:43:20
URL: http://www.qmd.se
Postat av: syster

Grattis bror min :) och lycka till.Hoppas att du hittar ett boende som passar dig bra(hmm så vi kan hälsa på dig).Vi är alla glada för din skull. Kram kram

2007-08-29 @ 16:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0