Bil

Nu har jag ordnat med bil hoppas jag så jag kan flytta datorbordet och datorn på ett någorlunda smidigt sätt. Det är Dina från min rollspelsgrupp som sa att det var ok att hjälpa till.

Var på IKEA igår och givetvis fanns inte klädstativet jag ville ha inne, kontaktade tre personer varav ingen kunde hjälpa mig med att säga när det skulle dyka upp. En sa, kanske imorgon (idag alltså), så nu blir det att kolla varje dag. Om det är som Jysk så kan jag få vänta länge...

Jobbet är bizzart just nu, nytt system kaos och ny information vad vi skall göra varje dag.. Min jobbörda är ganska stor just nu, vet inte om jag kommer fixa det själv om jag inte vill bosätta mig här. Men det känns dumt då jag precis hittat nytt boende.

Kommentarer
Postat av: PP

inte bosätta dig där?
alltså på kontoret hoppas jag?
*förvirrande*


måste bara dela med mig av denna hemska sak också ;)
http://www.coverbrowser.com/covers/worst-album-covers

2007-02-13 @ 15:39:10
URL: http://www.qmd.se
Postat av: Jocke

Du kanske skulle prova att ringa IKEA och fråga istället för att åka dit varje dag...

2007-02-14 @ 08:50:01
Postat av: Tobbe

Jag tror att rent tidsmässigt så går det snabbare att åka dit och kolla än att ringa... så illa är det.

2007-02-14 @ 10:11:15
Postat av: Anonym

Oj.

Och jag som trodde du skulle skylla på språket.

2007-02-14 @ 22:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0